Pozitívne účinky Cottage Cheese

Cottage syr obsahuje minerálne látky dôležité pre človeka. Priaznivý je obsah vápnika a fosforu. Vysoký obsah vápnika má, pri zachovaní správnej životosprávy a zdravého životného štýlu, priaznivý účinok na vývoj kostí a zubov a je nenahraditeľným v prevencii osteoporózy, voľné ióny vápnika zasa znižujú obsah cholesterolu v krvi.

Využitie Cottage cheese zďaleka nekončí v studenej kuchyni. Dá sa použiť i ako plnka do koláčov, alebo palaciniek, môže sa zapiecť so zemiakmi alebo cestovinami a halušky s Cottage cheese sú minimálne také dobré ako bryndzové. Cottage cheese by sa mal pri použití do nátierok, šalátov, ako aj tepelne spracovaných jedál primiešavať do pripravených zmesí tak, aby sa zachovala jeho hrudkovitá konzistencia.

Výhodou jesť cottage cheese, je obsah bielkovín . Každé tkanivá a bunky v tele obsahujú bielkoviny , a je potrebné , aby vznikli nové molekuly proteínov každý deň . Cottage obsahuje aminokyseliny, ktoré vaše telo môže použiť , aby sa tieto nové bielkoviny vytvárali . Je tiež zdrojom komplexných proteínov , čo znamená , že obsahuje všetky aminokyseliny, ktoré vaše telo potrebuje k fungovaniu, ale nemôžu syntetizovať samostatne.
Cottage tiež slúži ako zdroj zdravých mastných kyselín a tie majú nesporné klady diabetikov …

Cottage je zdrojom vitamínu A – dôležitý pre rast a vývoj vašich buniek , vrátane buniek podieľajúcich sa na udržanie zdravia vášho imunitného systému a kože – rovnako ako vitamínov skupiny B , ktoré pomáhajú vaše telo rozobrať a získať energiu z potravín , ktoré jete . Cottage obsahuje aj sodík , ktorý zohráva dôležitú úlohu pri regulácii krvného tlaku.